Tuesday, March 21, 2006

spring

Faith pours from your walls, drowning your calls
I’ve tried to hear, you’re not near


Remembering when I saw your face
Shining my way, pure timing
Now I’ve fallen in deep, slow silent sleep
It’s killing me, I’m dying

To put a bit of sunshine in your life
Soliel all over you, warm sun pours over me
Soliel all over you
Warm sun

Now this slick fallen rift came like a gift
Your body moves ever nearer
And you will dry this tear
Now that we’re here, and greave for me, not history
But now
I’m dry of thoughts, wait for the rain
Then it’s replaced, sun setting
And suddenly we’re in love with everything
Soliel all over you, warm sun pours over me
Soliel all over you
Warm sun


11 Comments:

Blogger Marco Lourenço said...

o dia começou muito bem.
ontem deitei-me um pouco tarde: 2h30 da matina.

mas como dizem - dizer que burro velho não aprende linguas é uma treta. coloquei assim o despertar para antes das 7h.

tive tempo assim para arrumar a roupa toda, fazer a cama, preparar o pequeno-almoço e arrumar tudo. deixar tudo de modo que ninguem tinha de ir ao meu quarto dar uma arrumadela e limpar a cozinha.

agora é manter e andar de olhos abertos.

obrigado

9:17 AM, March 22, 2006  
Blogger Marco Lourenço said...

comment tão manhoso

9:18 AM, March 22, 2006  
Blogger Ana Paulo Santos said...

Amigo! Estas conversas começam a fazer cada vez mais sentido! Eu levantei-me cedinho e já andei em arrumações pela casa. É preciso estarmos alerta!

10:13 AM, March 22, 2006  
Blogger V* said...

:)

o quanto eu gosto de vcs!!! Estas conversas vao mudando as nossas vidas... eu hoje também me levantei mais cedo, tomei o pequeno-almoço em casa, arrumei logo a cozinha e preparei tudo para o resto do dia...

Estamos no bom caminho... hihihi

baci

10:28 AM, March 22, 2006  
Blogger Marco Lourenço said...

quem lê isto pensa que nós ou estamos a fazer um estágio para "donas de casa" ou parecemos os lobitos com as suas b.a.s diárias.

12:56 PM, March 22, 2006  
Blogger Marco Lourenço said...

eu n disse! ainda pensam que somos malucos e que andamos a fazer reunioes de tupperwear.

amigo.
eu estava a falar de como poderia melhoria aquilo q n gosto em mim. que passa pela humildade e por ser o puto + mimado do seculo.

estes saõ os passos para deixar de ser assim

8:31 PM, March 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

3º principio do escuta

11:24 AM, March 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

1:02 AM, August 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

5:19 PM, August 11, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP kia Air cleaner hepa honeywell xxasdf kia sephia audio wiring

2:55 PM, February 05, 2007  
Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. http://www.order-tramadol-2.info Zulassungserweiterung modafinil Nercon diazepam Time share for sale in arizona dance music kid San jose dental implant Teen success stories on losing weight car alarm systems2c car security system2c enforcer

7:11 PM, April 23, 2007  

Post a Comment

<< Home